
Over ons
In 1994 richtten Bart Staelens, Philip Van den Berghe en Alex Vrombaut de advocatenassociatie Phibalex advocaten te Brugge op. Aan de Bevrijdingslaan bouwden de stichtende partners over de jaren heen het kantoor uit tot een juridische dienstverlener gespecialiseerd in verschillende rechtstakken met als voornaamste speerpunten het publiek en administratief recht, het familierecht, het aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht en het insolventierecht. In de loop der jaren kwamen tal van advocaten en administratieve medewerkers het kantoor versterken. Op vandaag bestaat het kantoor uit meer dan 10 advocaten en 3 administratieve medewerkers. Phibalex advocaten is ondertussen een vaste waarde aan de Brugse balie.
De vennoten worden door bijzonder onderlegde medewerkers en stagiairs bijgestaan om op deze manier aan elke cliënt en voor elke kwestie, opportuniteit, probleem, geschil, ..., waarmee zij in aanraking komen, een juridisch sluitende oplossing te bieden.
Phibalex advocaten behandelt dossiers voor zowel particulieren, ondernemingen, verzekeringsmaatschappijen als voor openbare besturen.
Een team van ambitieuze en ervaren advocaten staat voor U klaar.

Werkwijze
Phibalex advocaten beschikt over een modern en stijlvol kantoorgebouw met een up to date - kantoorinfrastructuur.
Ons kantoor is gemakkelijk bereikbaar en biedt voldoende parkeerruimte.
Wij beschikken over een goed uitgerust secretariaat, dat bemand wordt door bekwame en ervaren secretaresses, die steeds klaar staan om U te verwelkomen en door te verwijzen.
Ons kantoor is uitgerust met een uitgebreide en actuele bibliotheek, zodat steeds de vinger aan de pols kan worden gehouden met betrekking tot recente juridische ontwikkelingen.
Wij hebben alles in huis om Uw dossier optimaal te behandelen.

Ereloon
Een vruchtbare samenwerking verdient uiteraard ook duidelijkheid inzake de door ons gehanteerde tarieven en kosten.
Tijdens een eerste bespreking of consultatie worden aan de cliënt alle gegevens verstrekt zodat deze zich een correct beeld kan vormen over het ereloon en de kosten die zullen worden aangerekend en de wijze waarop dit zal gebeuren.
Met onze cliënten maken wij vervolgens een overeenkomst op, die U aan de hand van de link reeds kan nalezen.
Met de volgende links bezorgen wij U tevens onze modeldocumenten 'document herroeping', 'algemene voorwaarden van dienstverlening' en 'wettelijke informatie'.
Op deze wijze worden van meet af aan duidelijke afspraken gemaakt. Goede afspraken maken immers goede partners.